Friday, July 15, 2011 ~ 1:10 AM 0 Comments

至于你呢
你会忘了我的生日
本来就是预料当中的事情
不过到最后
你还是信息了我
不知你是假装忘记还是什么的
但是随便啦
很谢谢你 在我有点失落的时候
拉了我一把 有点找回以前的感觉
当然 那是不可能的啦~

我很像做到了呐
祝福你后 我可以狠心
不理你两天呐
哈哈 有点兴奋tiam! =x

原来你换工作了
hmmm 反正你是说服高手
这份工蛮适合你的啦
加油加油
看你现在要到处走 好真的
蛮yamgong下
金马伦 怡保 这么远的地方
都要去 真的是
哈勒鲁亚 @@

啊啊啊啊~ 缘分啊缘分
你到底几时才来啊?
我等你等到花儿也谢了 ~~

0 Comments:

Post a Comment

← Back to the blog?


Disclaimer

Welcome to yoururlhere.bs.com
No spamming & copying !
Leave a tag before you leave
and Please do not copy. :D
~Follow this rules and we'll be good friends ^-^

*Best viewed in Mozilla Firefox

Myself!
Put a Picture, things you like, you hate, or anything else you want to share

Tagboard

Reminiscences
14th July 2011
啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊...
..
Wondering ...
Event~
9th July 2011
14th July 2011
Work Work Work
Holiday~~
Farewell

Credits
Designer: Romanticide
Resources:
Edit with: Adobe Photoshop Cs3
© 2009 all right reserved
{Don't Remove, please ^-^}